ZWROTY
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego.
JESLI POSIADASZ KONTO:
Zwroty wysłane na inny adres, niż podany zostaną zwrócone do nadawcy.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” do paczkomatu lub punktu odbioru. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e-mailową na adres biuro@lavisele.pl w celu zgłoszenia reklamacji oraz nadesłania przez nas do wypełnienia formularza reklamacyjnego.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem należy odesłać na poniższy adres:
Lavisele BoutiqueReklamacje wysłane na inny adres, niż podany zostaną zwrócone do nadawcy.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”, do paczkomatu lub punktu odbioru.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach, poinformujemy droga e-mailową.