PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego.

JESLI POSIADASZ KONTO:

  • zaloguj się na swoje konto
  • postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
  • nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wpisany numer rachunku bankowego przez klienta podczas wykonywania zwrotu
  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto, z którego została dokonana opłata
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
  • do odsyłanych produktów dołącz formularz zwrotu, który otrzymałaś w paczce
JESLI NIE POSIADASZ KONTA:
  • nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wpisany numer rachunku bankowego przez klienta podczas wykonywania zwrotu
  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto, z którego została dokonana opłata
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
  • do odsyłanych produktów dołącz formularz zwrotu, który otrzymałaś w paczce

WSZYSTKIE ZWROTY KIERUJEMY NA ADRES:

Lavisele Boutique
ul.Strzelczyka 1
44-230Czerwionka-Leszczyny

Zwroty wysłane na inny adres, niż podany zostaną zwrócone do nadawcy.

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” do paczkomatu lub punktu odbioru. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­-mailową na adres biuro@lavisele.pl w celu zgłoszenia reklamacji oraz nadesłania przez nas do wypełnienia formularza reklamacyjnego.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem należy odesłać na poniższy adres:

Lavisele Boutique
ul.Strzelczyka 1
44-230 Czerwionka-Leszczyny

Reklamacje wysłane na inny adres, niż podany zostaną zwrócone do nadawcy.

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”, do paczkomatu lub punktu odbioru.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach, poinformujemy droga e-­mailową.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu